F.A.Q.
1. Hoe werkt het maatwerk bij Studio15?
Onze producten worden speciaal voor u ontworpen door jongeren bij Studio15. Elk artikel is uniek en met zorg geproduceerd. U geeft uw bestelling door en wij zorgen dat het precies volgens uw keuze gemaakt wordt.
2. Kan ik mijn bestelling annuleren of retourneren?
Ja, u heeft het wettelijke herroepingsrecht van 14 dagen. Dit betekent dat u binnen 14 dagen na ontvangst van het product kunt aangeven dat u de bestelling wilt annuleren. Daarna heeft u nog eens 14 dagen om het product aan ons te retourneren, mits het product onbeschadigd en compleet is.
3. Hoe kan ik gebruik maken van mijn herroepingsrecht?
Stuur binnen 14 dagen na ontvangst een e-mail naar almelo@studio15talenthouse.nl om uw retour aan te melden. U krijgt dan instructies voor het terugsturen van het product.
4. Zijn de verzendkosten inbegrepen bij de prijs?
De vermelde productprijzen zijn exclusief verzendkosten. De kosten voor het versturen van uw bestelling naar u toe worden apart in rekening gebracht en worden niet terugbetaald bij retournering. De kosten voor het terugsturen van het product naar ons zijn voor uw eigen rekening.
5. Wat als mijn product beschadigd is of niet klopt?
Neem dan zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 5 werkdagen na ontvangst, contact met ons op via almelo@studio15talenthouse.nl met duidelijke foto’s en uw ordernummer. We zoeken dan samen naar een passende oplossing, zoals reparatie, vervanging of terugbetaling.
6. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen als ik een verkeerd bezorgadres heb opgegeven?
Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen de bestelling nog voor verzending te wijzigen.
7. Wat gebeurt er als ik het product gebruik of beschadig voordat ik het retour stuur?
U mag het product alleen zo gebruiken als nodig is om te beoordelen of u het wilt houden. Als het product of de verpakking beschadigd is, kunnen wij een waardevermindering in rekening brengen.
8. Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terugkrijg na retourneren?
Wij storten het volledige orderbedrag (exclusief verzendkosten) binnen 14 dagen na aanmelding en ontvangst van de retourzending terug op uw rekening.
9. Heb ik garantie op de producten?
Ja, u heeft garantie op productiefouten. Als het product niet voldoet aan de specificaties, neem dan contact met ons op zoals beschreven bij vraag 5.
10. Wat gebeurt er als ik mijn product kwijt raak tijdens het retourneren?
Bewaar altijd het bewijs van verzending als bewijs dat u het product op tijd heeft teruggestuurd. Zonder bewijs kan Studio15 de retourzending niet accepteren.